Panie PAWEŁ LACHETA żadnych takich zmian nie będzie (będa ale inne ba nie wiadomo jeszcze jakie!) i jako dziennikarz nie powinien Pan takich bzdur pisać... skąd Pan to w ogóle wytrzasnął? Za dużo internetu.. zdecydowanie!
Jak już regulować to w taki sposób, że zdejmuje się obowiązek kas fiskalnych z taksówkarzy itp. tak, żeby było sprawiedliwie. Ale żeby zaraz ustawą utrącać konkurencję? Nie w tą stronę.
Najpierw to taksówkarze powinni nauczyć się uczciwości. Nie popieram obcego kapitału ale kto z Was nie miał w życiu przykrego doświadczenia bycia zwyczajnie oszukany przez taksówkarza? (Długość trasy, nie kasowanie poprzedniego licznika, albo nagłego/tajemniczego podskoku kilometra tuż przed samym końcu trasy?)
UOKiK - Dotychczasowy monitoring działania przedsiębiorstwa na terenie Polski nie wskazuje na to, by Uber łamał prawo. Funkcję licencjonowania zastępuje społecznościowy charakter oceny jakości usługi. Minister Cyfryzacji - rozwiązania Ubera są konkurencyjne, odznaczają się dużym poziomem dbałości o klienta, a w dodatku są atrakcyjne cenowo. UOKiK - Najważniejszy w tej sprawie jest interes publiczny, czyli bezpieczeństwo klienta, a nie „nieuzasadniona ochrona zasiedziałych konkurentów”. Ministerstwo Infrastruktury - ustawa, która nałoży na wszystkich kierowców świadczących usługi przewozu ludzi obowiązek zdobycia takiej samej licencji jak ta, którą posiadają taksówkarze.
jeszcze napisz tylko, co pan Szymon (bo on jest autorem) napisał nieprawdziwie.
Minister Cyfryzacji - rozwiązania Ubera są konkurencyjne, odznaczają się dużym poziomem dbałości o klienta, a w dodatku są atrakcyjne cenowo.
UOKiK - Najważniejszy w tej sprawie jest interes publiczny, czyli bezpieczeństwo klienta, a nie „nieuzasadniona ochrona zasiedziałych konkurentów”.
Ministerstwo Infrastruktury - ustawa, która nałoży na wszystkich kierowców świadczących usługi przewozu ludzi obowiązek zdobycia takiej samej licencji jak ta, którą posiadają taksówkarze.
Polska.