• Czytelnik Gościa
    18.08.2011 18:37
    Całym sercem popieram ks. Natanka. Pan Bóg i Prawda jest z tym kapłanem.
  • Alex
    20.08.2011 16:09
    A od kiedy to abp Lefevre jest symbolem zła?
    Przypominamy, że ekskomunika została zdjęta! Jeżeli to do was nie przemawia, to w takim przypadku powinniście na prawosławnych mówić schizmatycy a na żydów - mordercy i oprawcy Jezusa. Paweł VI w niczym nie jest lepszy od Benedykta XVI, tak samo jak bp Pieronek od ks. Natanka!
    • Viator
      20.08.2011 16:29
      Z nieboszczyków nie można zdjąć ekskomuniki. Oni już odpowiadają przed Bogiem. Abp. Lefebvre w chwili zdejmowania ekskomuniki dawno już był świętej pamięci...
    • AKFJ
      24.08.2011 11:15
      A kto mówi, że Lefebvre jest symbolem zła? Bez przesady, podchodzimy do tego wszystkiego zbyt emocjonalnie... O tym, kto od kogo jest "lepszy", niech zadecyduje Pan Bóg, chociaż może przypomnę (bo ostatnio wielu o tym zapomina) że BÓG KOCHA WSZYSTKICH tak samo, co nie zmienia faktu, że postępowanie świętych podoba mu się bardziej, niż grzeszników. Alex, ekskomunika została zdjęta z czterech biskupów wyświęconych przez Lefebvre'a z tego samego powodu, dla którego została nałożona, czyli "ponownego zachęcenia czterech biskupów do powrotu" (list BXVI w sprawie zdjęcia ekskomuniki z biskupów lefebrystów: http://www.episkopat.pl/?a=dokumentyKEP&doc=2009312_2)Zachęcam do przeczytania, list wyjaśnia wszystkie niedomówienia w sprawie zdjęcia ekskomuniki. Pozdrawiam
    • JAWA
      08.02.2016 20:44
      "na żydów - mordercy i oprawcy Jezusa" skoro Jezus został nie został ukamienowany przez izraelski tłum a ukrzyżowany z rozkazu Piłata gubernatora Imperium (potwierdzają to Tacyt i Józef Flawiusz) to przerzucanie odpowiedzialności na Żydów przypomina "polski obóz koncentracyjny w Oświęcimiu".
      Lud Jerozolimy nie był bardziej odpowiedzialny za śmierć Jezusa niż za śmierć tych dwu złoczyńców razem z Nim straconych, scena z wołaniem o krew w intencji Ewangelisty miała oznaczać jedynie historiozbawczy zwrot, w którym jedyny dotąd lud Boży przestaje być tym jedynym - pisze katolicki teolog Joachim Gnilka ("Jezus z Nazaretu. Orędzie i dzieje" Kraków 1997 s.378)
  • M.P
    20.08.2011 20:11
    Widzę że autor artykułu obficie korzysta z cytatów z mojego artykułu na portalu fronda.pl.
    http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/czy_rodzi_sie_nowa_sekta_14704 nie żal mi że nie daje przypisu, oby tylko co napisałam poszło pod strzechy. Zastanawia mnie jednak czemu pisze, że słowa o Agnieszce są od samego ks. Piotra "Urodziła się około 33 lat temu – opisuje ks. Piotr. – Pierwszą rozmowę miała z Janem Ewangelistą", Ja te dane wzięłam z YouTube http://www.youtube.com/watch?v=yugLM-2-Sgc . Ale to chyba nie znaczy że są to słowa ks Piotra, chyba ze dotarto do oryginału jakiejś książki, ciekawa jestem. Pozdrawiam serdecznie
    M.P
  • Dziuksa
    22.08.2011 00:14
    Aby wszyscy stanowili jedno, jak Ty, Ojcze, we Mnie, a Ja w Tobie, aby i oni stanowili jedno w Nas, aby świat uwierzył, żeś Ty Mnie posłał.

    • JAWA
      08.02.2016 20:04
      Cytat z Modlitwy Arcykapłańskiej (J 17,21) tylko jaki związek z tematem? Że Natanek narusza jedność?
      A to znacie?
      http://lublin.naszemiasto.pl/artykul/przesylka-od-jezusa-i-kazania-ks-natanka-w-skrzynkach,3183583,artgal,t,id,tm.html
  • bercia
    23.08.2011 11:18
    SZczesc Boze
    ludzie co wy wypisujecie na temat ks,Natanka,same pierdoly,sami ksieza ibiskupi sa nie posluszni papiezowi,po pierwsze to ma na 1 miejscu bycposluszenstwo PANU BOGU awy go za gorliwego uwazacie,wy slepi jestescie wszyscy ksieza i biskupi,rozwalacie kosciol sw,nie sluchacie Boga i wcale go nie czczakaza nam stac jak bydleta,zadnej pokory,nic boicie sie jak male dzieic swych przelozonych a macie Bogasluchac,ksNatanek jest przezsamego Boga prowadzony boslepy nie jest,otacza sieaniolami bo bestie naobkolo gootaczaja,a co wyrobicie w tym gosciu,nie piszecie komu episkopat sluzy,jeslisie nienawrcoca to se w pikle posiedza,boBog ma juz dosc zniewag,jeszcze sie im niepodoba ze ks,Natanek intonizacje glosi ,najlepeij siedziec i ludzi do pieklaprowadzic,a ludzie jak cielaki,komusluza ksiedzu a nie Bogu zadnych lask nie otrzymujecie przy takich jak nie chca Boga Jezusa z krola,wy chciecie anszej zgupy ,wojny iglody w ksieza beda odpowiadac za nas,tylko z eja nigdy nie ebde stala i sluchala slug szatana.co akzagadac o skarzac biednegoksiedza to co ja pisze to nie ja powiedzialam tylko sam Jezus ,tyle oredzi a ci wolana tvgapic sie zamiast czytac i uczyc sie,pisma sw,nie czytacie wiec zadnychoredzi tyz nie uznaciebo tam was Bog oskarza kaplanow,a wy pokory nie macie,wiec sie nieuznajecie z eto wy glupoty gadacie,nigdywiecej goscia niedzielnego nie kupie a jak bede widziec je w kosciele je wyzuce z niego jak JEZUS WYZUCACH PRZEKUPNIOW,IDZCIE PO ROZUM ,POCZYTAJCIE JAK SIE RODAJE KOMUNIE POCZYTAJCIE ROZALKE CELAKOWNA,ZA NIEDLUGO BEDZIECIE WIDZIECSWE GRZECHY I BEDZIEICE PLAKAC ALE BEDZIE ZA POZNO,ZRESZTA WY NIE WIERZYCIE W NIC TYLKO W DIABLA,I ONWAM ROZUM ODEBRAL,OBRAZACIE BOGA A GADACIE Z EGO CZCICIE,NAWET ATEISCI SIE Z NAS SMIEJA,,SZKODA MI WAS,A samBog uwaza ze ks,Lefebvere jest swiety bo on popieral Boga i byl jemu posluszny nawetpapiez zle zrobil ekskomunikujac go,ale Bog go wywyzszyl,czytajcie i pytajcie pana Jezusa a nie sami robia
  • Rafaello
    23.08.2011 12:01
    No dobra, ale co z tego wynika? Bo mnie na przykład jest szkoda tego księdza. Mimo wszystko jest on kapłanem, został kiedyś wybrany przez Jezusa. A Kościołowi bardzo potrzeba kapłanów. Ks. Natanek ma pewne cechy, dzięki którym mógłby być naprawdę dobrym kapłanem. Swoją osobowością przyciąga wielu ludzi. Wielki żal, że skręcił w jakieś absurdy. Nie mogę tego zrozumieć.

    Chciałbym bardzo by ks. Natanek opamiętał się, i znalazł się z powrotem w Kościele.
  • fankagoscianiedz
    24.08.2011 09:33
    Abyśmy byli jedno, błagamy Cię Ojcze nasz.Uczyń wszystkich nas narzędziem Twego pokoju.
  • katolik
    24.08.2011 09:43
    Świat ma 6012 lat jak objawił Bóg i koniec świata może byc w kazdej chwili bo wiary juz nie ma.
  • waldi
    24.08.2011 09:54
    Artykuł powierzchowny, nic nie wnosi. Redaktor ślizga się po powierzchni tak jak inni. Zero własnego myślenia. Sieczka propagandowa. Te same pseudo-zarzuty, z których nic nie wynika. Pisze, że prywatne objawienia zawężone itd. Pytam się, gdzie są dokładne analizy tych objawień. Dlaczego niczego solidnego nie można przeczytać na ten temat. Nic tylko dziennikarski bełkot. W Polsce dziennikarze znają się na wszystkim, wszystko wiedzą, wszystko rozumieją, żadnych ekspertów nie dopuszczą na swoje łamy, nic tylko oni i oni ciągle mielący swoją papkę ignoracji, zza której bezlitośnie wyziera zwykłe lenistwo umysłowe, niechęć do poznawania nowych rzeczy, jakaś totalna duchowa miazga. Popatrzcie wreszcie na siebie. Nic nie rozumiecie, a innych chce przekonać, że znacie na wszystkim. Te wasze objawienia funta klaków nie warte.
    • guzik
      24.08.2011 10:40
      Waldi, proszę wnieś coś głębokiego, uświadom nieuświadomionych.
    • marta
      24.08.2011 11:01
      Myślę dokładnie to samo.

      Parę ogólników, żadnych konkretów, żadnego poważniejszego odniesienia do nauczania ks. natanka.

      Czytelnicy GN zasługują na coś więcej - to w większości ludzie, którzy chcieliby zrozumieć o co w tym wszystkim naprawdę chodzi
      • patryk
        24.08.2011 11:08
        Niestety zgadzam się z waldim i jagodą, brak konkretów, same ogólniki, nigdzie nie ma dokładnej analizy teologicznej, bo nikomu nie chce się śledzić całej posługi duszpasterskiej ks. Natanka, a tego wymaga przyzwoitość ludzka.
    • ewa
      24.08.2011 12:00
      http://kosciol.wiara.pl/Objawienie/Objawienia_prywatne
      Bardzo proszę, o objawieniach uznanych i nieuznych.
    • szklanka
      25.08.2011 22:31
      Zgadzam się z poprzednikami. Bardzo brakuje mi konkretów w całej dyskusji o ks. Natanku. Gdyby ktoś trafił na rzeczowy artykuł albo komentarz- niech podzieli się linkiem.
  • jagoda
    24.08.2011 10:55


    Autor (zresztą nie on jeden) traktuje czytelników GW jak bezrozumną masę.

    Rzucił parę haseł, które niczego nie wyjaśniają i myśli, że to wystarczy. Kto w końcu zrobi gruntowną analizę tego co mówi ks. natanek, napisze coś konkretniejszego o objawieniach na jakie się powołuje.

    Absolutnie nie jestem w gronie wielbicieli ks. Natanka, ale uważam, że to co mówi powinno być poddane uczciwej analizie.
    A tu parę zdawkowych, właściwie nic nie wyjaśniających słów o braku jedności z Kościołem i błędach teologicznych
  • patryk
    24.08.2011 11:05
    Chciałbym, żeby:

    1. redaktorzy GN i innych katolickich mediów nie najeżdżali księdza Natanka w jego prywatnym miejscu i szukali taniej sensacji
    2. Biskup Dziwisz jako troskliwy ojciec i pasterz porozmawiał z księdzem Natankiem, na co nie liczę, bo przecież ktoś taki nie będzie się poniżał. Stosowane kary tylko zaogniają spór, a jak widać tylko tym kardynał Dziwisz umie się posługiwać.

    Mimo wszystko wspieram księdza Natanka w jego gorliwej posłusze Kościołowi.
    • AKFJ
      24.08.2011 11:45
      Patryku, a czy kard. Dziwisz nie chciał z ks. Natankiem rozmawiać? Chciał. I to niejednokrotnie. To ks. Natanek nie chciał się stawić. OK, może lepiej by było, by to kard. Dziwisz przyjechał do Grzechyni, byłoby to oznaką szacunku i zachętą do kulturalnej rozmowy... Ale kurczę, w końcu to jego przełożony, w Kościele mamy hierarchię, której ks. Natanek nie uznaje. "Stosowane kary tylko zaogniają spór" - zgoda. Jak dobrze widzimy, właśnie tak jest. Tylko co kard. Dziwisz ma zrobić? Przecież gdyby nie zareagował, nie nałożył suspensy, to by to wyglądało tak, jakby się z Natankiem zgadzał, jakby ks. Natanek głosił swoje nauczanie w imieniu Kościoła, czyli jakby z dnia na dzień zmieniło się stanowisko Magisterium w tylu sprawach, tyle pism soborowych i nie tylko straciła znaczenie i moc prawną! Kompletny chaos i bałagan, jak właśnie w tym moim poście.
      • patryk
        24.08.2011 12:40
        Szczerze powiedziawszy nie wierzę w szczere intencje kardynała Dziwisza. Nie wiem ile w tym prawdy, ale sam ksiądz Natanek twierdził, że kardynał mu powiedział: "Kazali mi Cię ukarać", więc nie sam kard. Dziwisz ale ktoś z zewnątrz tu macza palce. W grę wchodzi też tu niesprawiedliwość w rządzeniu księdza biskupa, jednym odbiera się prawo głosu a wobec innych się milczy, np. ks Sowa czy bp Pieronek, zero upomnienia i reprymendy. Gorliwośc księdza Natanka możnaby wykorzystać na wiele sposobów, niestety biskup Dziwisz wyraźnie nie radzi sobie z tym "problemem" woli karać niż słuchać, radzić, wspierać. Jeśli Kościół jest rodziną to tak właśnie powinno być. Ojciec nie jest tylko od wymierzania klapsów, ale rozmów, spotkań. W paru kazaniach ks. Natanek stwierdza, że na początku metropolita krakowski aporbował działalnośc ks. Natanka, nawet wydał zgodę na umieszczenie tabernakulum w kaplicy na Pustelni Niepokalanów, ale później "kazali mu go ukarać". Nie wierzę w to, że Kościół jest instytucją wolną, bez wrogów. Od wieków tymi wrogami są masoni, nawet wśród hierarchii byli członkowie lóż masońskich vide kard. Bugnini, więc ktoś musiał poczuć się urażony słowami ks. Natanka i jego demaskowaniu tych osobników. Konsekwencją tego był atak ks. Natanka na hierarchów. Kapłan z Grzechyni idzie teraz na całość, biskup Dziwisz wydaje się czekać, ale czuję, że ten spór nie zakonczy się dobrze dla obu stron, bo Kościół tez w tym ucierpli, są setki tysięcy osób popierających ks. Natanka, czy ktoś zastanowił się, że może nam wyrosnąć na łonie Kościoła kolejny mariawityzm? Pytam się w imię czego, z każdym da się znaleźć wspólny język, ale nie wiem czy kardynała Dziwisza na to stać, skoto daje się manipulować innym z zewnątrz.
  • q
    24.08.2011 11:16
    Dlaczego przy Chrystusie nie będzie dobrze, że nie będzie spokoju, a kraj nie będzie "miodem i mlekiem" bogaty? Więc to osiągniemy przy Szatanie? Szatan obiecywał Chrystusowi "miód i mleko", zaś Chrystus wybrał te "miód i mleko", które otrzymał od Boga. My nie możemy wybrać inaczej niż Chrystus, nie możemy inaczej rozumieć znaczenia "miód i mleko".
    Z jakiego doświadczenia czy przesłania wynika, że przyjęcie Chrystusa za króla nie ma sensu. Myślałem, że takie coś spowoduje poddanie się Woli Bożej, gdzie On w stosunku do swojej własności może interweniować, aby nasza wola była zgodna z jego. Ponadto mogłoby się to stać formą wielkiego egzorcyzmu i odnowienia duchowego. I przecież nie potrzebujemy żadnych objawień, aby wybrać Chrystusa na króla, mamy swoją Królową oraz doświadczenia łask otrzymanych za jej przyczyną. To nam powinno wystarczyć by być pewnym, że od Chrystusa jako naszego króla nie otrzymamy mniej. Zdaję sobie sprawę, że nie stanowię materiału na dobrego jego poddanego, ale ufam, że tak jak przyszedł aby dla mnie wziąć krzyż, tak przyszedłby, aby nam królować i paść nas rózgą żelazną.
  • franek
    24.08.2011 11:26
    Na pierwszy rzut oka humor absurdalny, ale przez to - tym więcej smutne to i przykre. Co do uwag niektórych Komentatorów, to nawet "najgłębsze" analizy teologiczne i filozoficzne w przypadku wypowiedzi ks. Natanka po przetworzeniu na język popularnonaukowy nie będą się różniły od tego, co właśnie Autor napisał.
    Szkoda człowieka, szkoda ludzi - czy to diabeł ogonem zamącił, czy nerwy nie wytrzymały, ale normalnie to nie wygląda.
    Jedyny pozytywny akcent - widzę, że Grzechynia ma mądrych mieszkańców.
    Oby zaś krytykujący i ubolewający nie przesadzili w drugą stronę... jak wiadomo, nieszczęścia lubią chodzić parami! Czego i sobie życzę.
    • waldi
      24.08.2011 12:12
      To by znaczyło bardzo źle o nas, Polakach, o polskim Kościele, że nie potrafimy podjąć poważnej dyskusji teologicznej, że musimy poprzestać na dziennikarskich ogólnikach, z których, poza "świętym" oburzeniem, nic nie wynika. Dlaczego problemy podnoszone przez Ks. Natanka zamiatać pod dywan, dlaczego o nich nie mówić, bo co, bo się nam nie chce myśleć, bo ktoś zabrania, bo stanie się jakieś wielkie nieszczęście, gdy porozmawiamy na pewne tematy? Jeśli Ks. Natankowi zarzuca się herezje, to trzeba je porządnie pokazać,na czym one polegają, aby inni mogli je zobaczyć, no i w konsekwencji, aby mogli ich uniknąć. Poza tym dyskusja między Natankiem a teologami (nie dziennikarzami z GN czy GW) kościelnymi mogłamy wiele wnieść. Są chyba jeszcze kompetentni ludzie w polskim Kościele? Tam jest tylu ludzi z dr, dr hab, prof. przez nazwiskiem. Czemu bać się prawdy, wszak ona wyzwala, nieprawdaż?
  • Agaton
    24.08.2011 13:15
    Obok artykuł o smutnym Kościele,no to mamy kabaret.
  • Gia
    24.08.2011 14:57
    Jak mozna Maryje oskarzac o rozbiory Polski i morze lez??? Wszystkie nieszczescia jako rezultat Jej koronacji?? Co to za pani biblistka? Skad oni biora tych specjalistow? Rece opadaja...To ja w takim razie szczerze popieram ks. Natanka i jego uzasadnienie odnosnie koronacji Jezusa.
    • Katarzyna
      24.08.2011 17:51

      @Gia

      Czytanie ze zrozumieniem to wilka sztuka. Nikt tu nie oskarża Maryi o nieszczęscia Polski i Polaków.. To tylko zilustrowanie, na czym polega wybraństwo przez Boga. Wierność i miłość dlatego jest tak cenna, że wymaga ofiary. A ks. Natanek to nie partia, kórą należy popierać lub nie.

      Ale i tak nie uwierzysz.
      Może sam Jezus przekona?
      "Nastaną dni, kiedy z tego wszystkiego, czemu się przyglądacie, nie pozostanie kamień na kamieniu. Wszystko legnie w gruzach".

      Zapytali Go: "Nauczycielu, kiedy to się stanie i jaki będzie znak, że już nadchodzi?".

      On zaś odpowiedział: "Uważajcie, abyście nie zostali wprowadzeni w błąd! Pojawi się bowiem wielu takich, którzy w moje imie będą mówić 'Ja jestem' oraz 'Nadchodzi czas'. Nie idźcie za nimi. A kiedy usłyszycie o wojnach i rozruchach, nie trwóżcie się. To bowiem musi sie najpierw wydarzyć, ale jeszcze nie zaraz będzie koniec".

      I mówił do nich: "Powstanie naród przeciw narodowi i królestwo przeciw królestwu. Będą też wielkie trzęsienia ziemi, a w różnych miejscach klęski głodu i zarazy. Pojawią się strasne zjawiska i znaki wielkie na niebie. Ale zanim to wszystko się stanie, wystąpią przeciwko wam i będą was prześladować, wydając synagogom i wtrącając do więzień. Ze względu na moje imię poprowadzą was przed królów i namiestników. Będzie to dla was okazja do dawania świadectwa.

      Weźcie to sobie do serca, by nie przygotowywać wcześniej obrony. Jam wam dam wymowę i mądrość, któej nie będzie mógł się oprzeć ani przeciwstawić żaden wasz przeciwnik.

      Będą was wydawać nawet rodzice i bracia, krewni i przyjaciele. A niektórych z was zabiją.

      Będziecie znienawidzeni przez wszystkich z powodu mojego imienia. Ale nie zginie nawet włos z waszej głowy. Dzięki swej wytrwałości zyskacie wasze życie".

      Ewangelia wg Św.Łukasza, 21, 5-19

      • patryk
        24.08.2011 20:15
        Dlaczego nie umieszczono mojego poprzedniego komentarza jako odpowiedź AKFJ? Jeśli wg was jest on obraźliwy to proszę to udowodnić, a nie zasłaniać się milczeniem. Nikogo nie wyzywam, nikomu nie ubliżam, więc moje komentarze nie są ciekawe, żeby je umieszczać? No chyba tylko tak to idzie zrozumieć.
      • Gia
        25.08.2011 03:31
        Katarzyno, ja ten tekst rozumiem inaczej niz Ty i mam do tego prawo. Maryja jako Krolowa Polski byla i jest nasza wielka opiekunka i nikt nie powinien pisac:
        "Wystarczy przeglądnąć pobieżnie podręczniki historii Polski i prześledzić wydarzenia, które dotknęły nasz kraj po tym, jak jego królową została obwołana Maryja. Bolesne rozbiory, zawirowania, okupacje, morze cierpienia i krwi. Owoce są imponujące...". Tobie nie musza, ale mi rece opadaja jak to czytam.
        Jezeli chodzi o ks. Natanka lub objawienia prywatne to uwazaj. Zastanow sie trzy razy zanim osadzisz. Bog nie wybacza grzechow przeciwko Duchowi Swietemu. Nawet spowiedz i pokuta nie pomoga, bo tych grzechow nie da sie wymazac.
    • chagrin
      24.08.2011 21:23
      Ręce opadają jak się czyta takie komentarze - co to za pani biblistka - skandal po prostu...

      Douczyć się a nie głupoty wypisywać!!!
      http://www.kul.pl/anna-widerk-wna-1925-2008-sylwetka-i-publikacje,art_12134.html
  • TadeuSz
    24.08.2011 20:07
    Szkoda mi tego Ks. Natanka. Czlowiek ulegl podszeptom zla i oglosil sie wyslannikiem Boga.
    Gdyby nasladowal Jezusa w Jego skromnosci, bylby bardziej wiarygodny, a tak, pycha przerosla jego wyobraznie o Bogu i naukach Jezusa Chrystusa.
    On bardziej przypomina faryzeusza, niz apostola. On zaczyna wydawac wyroki, skazywac bliznich na piekielne cierpienia i osadzac innych za ich czyny.
    "Nie sadzcie a nie bedziecie sadzeni" - "Nie wydawaj falszywego swiadectwa przeciw blizniemu".

    Ks.Natanek ma to do siebie, ze chcialby dominowac nad innymi. Jednak buta i pych dyskfalifikuja go jako pasterza owieczek. On rozpedza to stado owieczek, ktore Jezus Chrystus postanowil zebrac do kupy i prowadzic do domu Ojca.
    Amen
    • Aaron
      25.08.2011 01:08
      Podszepty szatana-jesteś w błędzie.
      Bóg czasem daje nam prawdziwego proroka.
      A ze prorok ma niewdzięczną rolę upominać zbłąkanych i we własnej ojczyźnie może otrzymać baty to już inna bajka.
      Jezus już dość naczekał się na intronizację-
      myślę że póki to się nie dokona to Polska będzie popadać w coraz większe tarapaty.
      to jak z pijakiem -póki nie odbije się od dna to nie zrozumie jak wdepnął.
      Demografia pokazuje że brak nadziei w narodzie -nie ma dzieci to naród umrze śmiercią naturalną. I tak spełnią się ostrzeżenia Jezusa że "tylko te narody przetrwają co mnie za Króla obiorą "
      Demografia jest nieubłagana.
      • TadeuSz
        25.08.2011 15:49
        @Aaron

        Czy mozesz podac zrodla tych rewelacji - kiedy Jezus powiedzial, ze "tylko te narody przetrwają co mnie za Króla obiorą "


      • Aaron
        28.08.2011 17:32
        Nie posiadam jeszcze samych pism Rozalii -bez komentarzy tylko pisanych tak chronologicznie.
        Opieram się na:1- O.Zygmunt Dobrzycki OSPPE "Rozalia Celakówna i jej misja"
        oraz na broszurach wydanych przez Stowarzyszenie "Róża" w tej pt."Czas nagli" str. 12 jest napisane
        Co posłaniec Boży przekazywał Rozalii :
        " Trzeba wszystko czynić, by Intronizacja była przeprowadzona. Jest to ostatni wysiłek miłości Jezusowej na te ostatnie czasy!Pytam z bojaźnią tę osobęczy Polska się ostoi? Odpowiada mi: polska nie zginie, o ile przyjmie Chrystusa za Króla
        w całym tego słowa znaczeniu, jeśli się podporządkuje pod prawo Boże, pod prawo Jego miłości. Inaczej moje dziecki nie ostoi się."
        Moje Aarona zdanie jest takie że każdy Biskup który odmawia Jezusowi królowania nad Polską-nie powinien nazywać Matki Jezusa swą Królową!!!-jak mają oni czelność zbierać się u stóp Królowej Polski i odmawiać Jej Synowi Królestwa?
        Ameryka , Rosja, Niemcy hitlerowskie-wszystkie te twory rozszerzały swe granice tylko Królestwo Jezusa nie może zstąpić na ziemie bo pyszny zadufany w sobie człowiek mówi nie!
        Jan Kazimierz oddał pod Królowanie Maryji też ziemię Smoleńską!-czy to coś Wam mówi? Jest tablica ze ślubami Jana Kazimierza na Jasnej Górze!
  • Aaron
    25.08.2011 00:58
    I tak wiem że mój komentarz się nie ukaże.
    Lecz jeśli ks. Natanek nie ma racji to dlaczego Kościół co ma najlepszy "wywiad"
    wcześniej nie sprawdził Abp. Wielgusa, choć myślę że on akurat był niewinny.
    I na dzień przed ingresem taki skandal!
    I możecie mówić dyrdymały iż nie ma masonerii kościelnej-dobre sobie.
    Kard. Nycz i to co zrobił z Krzyżem-oj beknie za to. Żal mi było tych kleryków i młodych księży co ich posłał po kradzież
    prezydenckiego krzyża- jak rzymskich żołnierzy oprawców Jezusa. Dla mnie kard.Nycz to taki Piłat warszawski.
    I na koniec - modlimy się: "przyjdź Królestwo twoje jako w niebie tak ina Ziemi!!!" a Episkopat twierdzi że królestwo Jezusa jest nie stad -tak nie ale to nie znaczy że się ma nie rozszerzyć!
    Albo trzeba zmienić tekst modlitwy Pańskiej
    bo skoro nie chcemy intronizować Jezusa to po co nam Jego Królestwo?
    • JAWA
      08.02.2016 13:28
      "co ich posłał po kradzież prezydenckiego krzyża - jak rzymskich żołnierzy oprawców Jezusa" osobliwe porównanie
      "Dla mnie kard.Nycz to taki Piłat warszawski" jak poprzednio
      "przyjdź Królestwo twoje jako w niebie tak i na Ziemi!!!" z czego to cytat?
      Słowa Ewangelii :
      "Niech przyjdzie królestwo Twoje; niech Twoja wola spełnia się na ziemi, tak jak i w niebie."
      (Mt 6,6)
      "Królestwo Boże nie przyjdzie w sposób dostrzegalny i nie powiedzą: „Oto tu jest” albo: „Tam”. Oto bowiem królestwo Boże pośród was jest" (Łk 17,20n)
      Bez potrzeby utożsamiać je z jakąś nacją czy miejscem "w każdym narodzie miły jest Mu [Bogu] ten, kto się Go boi i postępuje sprawiedliwie" Dz Ap 10,35 a między chrześcijanami brak podziału na "Żyda i Greka" (Gal 3,28 Kol 3,15). A w przypowieści o Sądzie (Mt 25,31 - 46) brak słów typu 'byłem Królem a nie intronizowaliście Mnie' tylko "byłem głodny a nie nakarmiliście mnie" etc.
      Zaś "Królestwu Jego nie będzie końca" (Skład Apostolski) nie jest to królestwo ziemskie. "Wspomnij na mnie Panie gdy wrócisz do Twego Królestwa" (Łk 23,42) mówi Dobry Łotr, odpowiedź Jezusa "będziesz ze Mną w Raju" świadczy że nie chodzi o raj ziemski.
  • Don C.
    12.12.2011 20:37
    Ksiądz Natanek nawet jeśli niejeden raz przesadza i koloryzuje,to na pewno w wielu sprawach ma rację.Tylko prawda jak zwykle dla wielu jest niewygodna.
    Za to słynne kazanie o tatuażach na rękach i o tym że "coś się dzieje" powinien dostać Oscara...
  • Ka_
    17.01.2012 20:38
    Do wszystkich domagających się konkretów,oto ostatni konkret :
    Ks.Natanek prosi wszystkich o bezpłatną dostawę do gospodarstwa 2-ch kur - ŻYWYCH.
    /Niemiły ptak zabrał mu 1-dną kurę/.
    Gdybyż tak wszyscy /szczególnie ubodzy/ rolnicy mogli apelować o wyrównywanie strat w gospodarstwie,byłabym zadowolona.
    Habit zobowiązuje /tak myślę ale nie widzę/.
  • Przeciętny malkontent
    19.09.2013 12:14
    Jednego nie rozumiem.
    Spór jak spór , były i będą.

    Dlaczego jednak ja , szarak jeśli chce czegoś dowiedzieć się o funkcjonowaniu instytucji
    to klikam na wypowiedzi ks. Natanka bo ani od biskupów ani od kontrolowanych przez nich mediów niczego takiego jak . np. wpływ masonów
    na kościół nie ma.

    Nie jestem debilem , nie interesują mnie ogólniki [ tych jest pod dostatkiem ]
    "Wyznawajcie Chrystusa odważnie w Prawdzie ?"

    Jak ? skoro prawda jest ukrywana ?
    Jestem w stanie przyjąć wszystkie argumenty przeciw kapłanowi, ale niech to będą argumenty
    w rodzaju: w tym a tym punkcie ks. Natanek głosi herezję, w tym a tym punkcie kłamie
    a tutaj same wątki osobiste.

    Bo się jego nauka komuś nie podoba,
    a cóż to za argument ?
    Biskup nie jest kościołem tylko jego urzędnikiem, przedstawicielem.

    Przedstawicielem ? no, rozpiętość opinii świadczy o tym ,że nie całego kościoła tylko jego cząstki. Chyba jednak niewielkiej.
    Badań szczegółowych nie było.
    • JAWA
      08.02.2016 20:09
      znalezione w sieci "Ocena teologiczna treści rozpowszechnianych przez suspendowanego ks. Piotra Natanka" http://www.niedziela.pl/artykul/8626/Ocena-teologiczna-tresci i http://www.diecezja.pl/archidiecezja/aktualnosci/uwagi-nt-tresci-ksiazek-rozsylanych-przez-ks-piotra-natanka.html
      http://www.fronda.pl/a/ks-natanek-ustanawia-nowe-swieto-i-przenosi-dzien-dziecka,13748.html
      a najlepsze chyba to
      http://www.fakt.pl/Zgwalcili-dziecko-na-mszy-Znany-ksiadz-odlecial-Ks-Piotr-Natanek-intronizacja-Lucyfera,artykuly,153628,1.html
Dyskusja zakończona.
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Rozpocznij korzystanie