Mimo przecen klientów kupujących ubrania jest znacznie mniej niż zwykle.
Mimo przecen klientów kupujących ubrania jest znacznie mniej niż zwykle.
Henryk Przondziono /foto gość

Klient nie chce krawata

Jakub Jałowiczor

GN 47/2020

publikacja 19.11.2020 00:00

Sklepy stacjonarne są zamknięte, a ponad połowa kupujących przez internet odsyła towar. Pandemia silnie uderzyła w sprzedawców odzieży, zwłaszcza tej eleganckiej.

W przypadku odzieży wizytowej spadek sprzedaży wynosi ponad 60 proc. Jeśli chodzi o ubrania codzienne, także mamy do czynienia ze spadkami, ale nie tak drastycznymi. Sięgają one może 40 proc. – mówi Aleksandra Krysiak, dyrektor Związku Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego (PIOT). Sprzedaż ubrań, zwłaszcza tych eleganckich, jest trudna z powodu zamknięcia sklepów w galeriach handlowych, ale i przez to, że w czasie lockdownu klienci nie potrzebują nowych garniturów czy garsonek.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

Czytasz fragment artykułu

Subskrybuj i czytaj całość

już od 14,90

Poznaj pełną ofertę SUBSKRYPCJI

Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
Pierwsza strona Poprzednia strona Następna strona Ostatnia strona
oceń artykuł Pobieranie..

Reklama

Reklama