Firmowa zmiana upierzenia

Jeśli firma chce królować na rynku, musi klientom proponować coraz to nowe produkty. Przykładowo… siebie samą. Ze zmienioną marką.

Czym dla ptaków są piękne, kolorowe pióra, tym dla przedsiębiorstw jest reklama i rozpoznawalna marka. Ale i ją czasem trzeba zmienić. Także polskie firmy często sięgają po rebranding, czyli odświeżenie logo i nazwy firmy bądź wprowadzenie nowej. Ostatnio zrobiła tak sieć komórkowa Era, zmieniając nazwę na T-Mobile. Ale to nie pierwszy tego typu przypadek w Polsce.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.

«« | « | 1 | » | »»

aktualna ocena |   |
głosujących |   |
Pobieranie.. Ocena | bardzo słabe | słabe | średnie | dobre | super |

Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Rozpocznij korzystanie