Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego | Od najstarszego do najnowszego »
Wyszukujesz w serwisie spotkania.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Roczny eksport produktów czekoladowych to ponad 12 mld zł, a Polska jest trzecim co do wielkości producentem słodkości w Europie. W pięć lat eksport wzrósł ponad 50 proc. - czytamy w środowym wydaniu "Rzeczpospolitej".
Mimo drożyzny chcemy wyjechać na urlop. W tym roku wybierze się na niego 55,2 proc. Polaków - wynika z sondażu zrealizowanego przez United Surveys dla "Dziennika Gazety Prawnej". Wyniki badania zostały opublikowane w środowym DGP.
Organizacje rolnicze ostrzegają, że nastąpi znaczny spadek plonów. Konsumenci muszą przygotować się na dalszy wzrost cen - pisze poniedziałkowy "Nasz Dziennik".
W maju ma wejść w życie pakiet unijnych przepisów, który zobowiąże e-sklepy do przejrzystej dla konsumentów polityki sprzedaży towarów i usług, w tym promocji i wyprzedaży, aby nie były one fikcyjne - pisze w piątek "Puls Biznesu".
Wynika to z badania Centrum Profilaktyki Społecznej i Wyższej Szkoły Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, które opisała piątkowa "Rzeczpospolita".
Od poniedziałku inspektorzy handlowi sprawdzają w sklepach ceny - informuje w środę "Dziennik Gazeta Prawna". Powód: planowana od 1 lutego obniżka VAT na żywność z 5 proc. do 0 proc.
Na pierwszym miejscu drożyzna, na drugim pogłębienie się konfliktu z UE, na trzecim zaostrzenie relacji z Rosją - tego, jak wynika sondażu przeprowadzonego na zlecenie "DGP" i RMF FM przez United Surveys - najbardziej obawiamy się w przyszłym roku.
Oczekiwania Polaków na przyszły rok to przede wszystkim zmniejszenie inflacji, polepszenie stosunków z UE i obniżka podatków - wynika z sondażu United Surveys dla DGP i RMF FM.
Tylko co czwarty Polak nie boi się o stan swoich finansów. W cztery miesiące odsetek pesymistów wzrósł aż o 18 pkt proc. - wynika z najnowszego badania firmy doradczej EY, które we wtorek przedstawia "Rzeczpospolita".
Większość Polaków popiera obowiązkowe certyfikaty covidowe przy wchodzeniu do sklepów, restauracji, placówek kulturalnych, zakładów pracy czy kościołów - wynika z sondażu United Surveys dla RMF FM i "Dziennika Gazety Prawnej".