Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego | Od najstarszego do najnowszego »
Wyszukujesz w serwisie spotkania.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Przed świętami 51,2 proc. aktywnych konsumentów zamierza udać się na zakupy do galerii i centrów handlowych - wynika z raportu przygotowanego m.in. przez UCE Research. Najtłoczniej w takich obiektach będzie w ostatnich dwóch tygodniach przed Bożym Narodzeniem.
Z uwagi na inflację oraz sytuację geopolityczną Polacy rozważniej wydają pieniądze, w związku z czym nie spodziewamy się dużej różnicy w sprzedaży podczas tegorocznego Black Friday względem poprzednich lat - oceniła w rozmowie z PAP prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji Renata Juszkiewicz.
Ofiarą wycieku danych padło blisko 1,3 mln Polaków podczas e-zakupów - wynika z badania dot. rzetelności sklepów internetowych. Ok. 760 tys. konsumentów zapytano podczas składania zamówienia w e-sklepie o PESEL, który nie jest niezbędny przy tego typu transakcjach.
Po zniesieniu ograniczeń w korzystaniu z usług i handlu, Polacy ruszą przede wszystkim do salonów fryzjerskich i kosmetycznych - wynika z sondażu "Na co czekamy po pandemii". Zrobią też zakupy w sklepach odzieżowych i załatwią zaległe sprawy w urzędach.
75 proc. Polaków świąteczne zakupy spożywcze robi z listą w dłoni. 10 proc. kupujących dokonuje w sklepie wyboru, zapominając o przygotowanym wcześniej spisie - wynika z badania przeprowadzonego dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).