Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego | Od najstarszego do najnowszego »
Wyszukujesz w serwisie spotkania.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Blisko co trzeci Polak zakupy związane ze świętami Bożego Narodzenia robi w listopadzie - wynika z badania "Polaków portfel własny: E-commerce od święta". Jednocześnie ponad 60 proc. badanych uważa, że reklamy związane ze świętami pojawiają się za wcześnie.
Ponad połowa młodych dorosłych Polaków zawsze lub prawie zawsze płaci bezgotówkowo.
Na prezent dla pary młodej goście chcą przeznaczyć najczęściej między 401 a 750 zł.
Ponad 46 proc. ankietowanych stwierdziło, że w Polsce jest wciąż niewystarczająco wiele galerii i centrów handlowych, z kolei przeszło 36 proc. uważa, że jest ich za dużo - wynika z raportu UCE Research i Hybrid Europe.
Przed świętami 51,2 proc. aktywnych konsumentów zamierza udać się na zakupy do galerii i centrów handlowych - wynika z raportu przygotowanego m.in. przez UCE Research. Najtłoczniej w takich obiektach będzie w ostatnich dwóch tygodniach przed Bożym Narodzeniem.
Z uwagi na inflację oraz sytuację geopolityczną Polacy rozważniej wydają pieniądze, w związku z czym nie spodziewamy się dużej różnicy w sprzedaży podczas tegorocznego Black Friday względem poprzednich lat - oceniła w rozmowie z PAP prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji Renata Juszkiewicz.
Ofiarą wycieku danych padło blisko 1,3 mln Polaków podczas e-zakupów - wynika z badania dot. rzetelności sklepów internetowych. Ok. 760 tys. konsumentów zapytano podczas składania zamówienia w e-sklepie o PESEL, który nie jest niezbędny przy tego typu transakcjach.
Po zniesieniu ograniczeń w korzystaniu z usług i handlu, Polacy ruszą przede wszystkim do salonów fryzjerskich i kosmetycznych - wynika z sondażu "Na co czekamy po pandemii". Zrobią też zakupy w sklepach odzieżowych i załatwią zaległe sprawy w urzędach.
75 proc. Polaków świąteczne zakupy spożywcze robi z listą w dłoni. 10 proc. kupujących dokonuje w sklepie wyboru, zapominając o przygotowanym wcześniej spisie - wynika z badania przeprowadzonego dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).