W marcu br. w sklepach było drożej średnio o proc. 15 proc. w ujęciu rocznym - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Wzrost odnotowały wszystkie z 12 analizowanych kategorii produktów.
Po zniesieniu ograniczeń w korzystaniu z usług i handlu, Polacy ruszą przede wszystkim do salonów fryzjerskich i kosmetycznych - wynika z sondażu "Na co czekamy po pandemii". Zrobią też zakupy w sklepach odzieżowych i załatwią zaległe sprawy w urzędach.
Wyjazd na wakacje lub wycieczkę w ciągu 6 miesięcy od zakończenia pandemii i wygaśnięcia zagrożenia epidemiologicznego planuje 40 proc. Polaków - wynika z badania na zlecenie Krajowego Rejestru Długów. Jak podano, 66 proc. rodaków chce spędzić urlop w Polsce, najchętniej na prywatnych kwaterach.
Pandemia koronawirusa w co dziesiątym Polaku budzi większy lęk o finanse niż o zdrowie, a blisko połowa rodaków kłopotów z budżetem domowym obawia się nie mniej niż zdrowotnych - wynika z badania na zlecenie Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor.
Ulicami Krakowa przeszedł tradycyjny orszak Lajkonika. Według zwyczaju każdy, kto został przez niego uderzony buławą, przeżyje w szczęściu cały rok.
Centra handlowe nie tylko na zakupy. Na lewo Tesco, na prawo Lidl, chwilę wcześniej Biedronka i Polo Market. Do wyboru, do koloru. Marketów przybywa, a do galerii handlowych chodzimy na spacery.
Ponad 45 proc. badanych uważa, że rząd powinien najszybciej otworzyć gastronomię serwującą dania i napoje na zewnątrz - pisze wtorkowa Rzeczpospolita, cytując sondaż jaki na jej zlecenie wykonał IBRiS.
Słodkości, słodkości i jeszcze raz słodkości na sandomierskim rynku.
Przeciętnie 1286 zł, czyli o 142 zł mniej niż przed rokiem, przeznaczą Polacy na organizację tegorocznych świąt Bożego Narodzenia - wynika z badania na zlecenie Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. Mniej osób dostanie prezenty, rzadziej będziemy wyjeżdżać.
Wielkie pisanki stojące przed ratuszem, stoiska pełne smacznych produktów i ciekawych rękodzieł, konkursy i występów płockich zespołów – za nami II Jarmark Wielkanocny.